Sestřih z firemní akce

Délka: cca 2 min.
Natáčení: 1 hod.
Kameramanů: 1
Počet kamer: 1 pohyblivá, 1 statická
Audio: audio přímo z akce + hudba z audio banky

Pořádáte například den otevřených dveří, nebo jinou akci a chcete o ní dát vědět na sociálních sítích? Doptáme se vás na program akce, naplánujeme natáčení v ideální čas a vše sestříháme s audiem z akce a podkresem hudby z audiobanky.

Rozšíření
  • druhý kameraman (= více efektních záběrů)
  • více času na střih – motion grafika
  • tvorba reklamní kampaně na Facebooku
  • tvorba reklamní kampaně na YouTube
  • tvorba titulků


Režírovaný spot z firemní akce

Délka: 13 min.
Natáčení: 3 hod.
Kameramanů: 1
Počet kamer: 1 pohyblivá, 1 statická
Audio: audio přímo z akce + hudba z audio banky

Do tvorby videa se zapojí scénárista a režisér. Podle tématu firemní akce napíšeme scénář se zápletkou, vtipem a napětím. Natočí se režírované záběry a sestříhá krátký film.

Získáte tak ideální obsah ke sdílení na sociálních sítích: všichni, kdo se akce účastní, se mohou těšit na video, které se po akci zveřejní a které pak mohou šířit mezi známými, protože "byli u toho".

Rozšíření
  • druhý kameraman (= více efektních záběrů)
  • více času na střih – motion grafika a speciální efekty
  • teazer – 5–10s sestřih pro sociální sítě oznamující termín zveřejnění videoklipu
  • tvorba reklamní kampaně na Facebooku
  • tvorba reklamní kampaně na YouTube
  • tvorba titulků


 

Upoutávka na akci

Délka: 0:201 min.
Natáčení (hod.): dle scénáře
Kameramanů: dle scénáře
Počet kamer: dle scénáře
Audio: dle scénáře

Chcete oslovit veřejnost na sociálních sítích a pozvat je na firemní akci? Dobré video se mezi lidmi může šířit jako lavina – o akci se začne mluvit a na návštěvnosti to bude znát. Využijeme záběry z místa konání, rozhýbeme text, případně sestříháme záběry z předchozích ročníků akce, vymyslíme scénář, který zaujme.

Rozšíření
  • tvorba reklamní kampaně na Facebooku
  • tvorba reklamní kampaně na YouTube
  • tvorba titulků


 

Firemní akce