logo & brand
„Charismatická značka je jakýkoli produkt, služba nebo firma, o které se lidé domnívají, že je nenahraditelná. Kterákoli značka může být charismatická. I ta vaše.“
Marty Neumeier
proč brand?
Logo vám z neznámé firmy charizmatickou značku neudělá, ale na cestě za budováním jména se rozhodně hodí „vizuální podpis“, který odráží charakter firmy, je rozeznatelný, kdekoli se objeví, a lidé si jej zapamatují.
Tavos
vizuál holandské architektonické firmy
Dřevotvar
logo k výročí 70 let nábytkářské firmy
Továrna na sushi
minimalistický vizuál s maximalistickým jménem
Noe
vizuální styl základní školy
Dřevotvar
logo k výročí 70 let nábytkářské firmy
Továrna na sushi
minimalistický vizuál s maximalistickým jménem
kroky
k vizuálnímu stylu
Diskuze, rešerše, analýzy
Doptáme se na řadu otázek, zohledníme vnější zdroje, sesbíráme a načteme podklady o tom, co děláte. Ponoříme se do rešerše logotypů podobného zaměření… Jakmile toto vše vezmeme v potaz, můžeme se pustit do prvních závěrů, které určí tvář finálního loga.
Určení stylu
K vymezení stylu používáme tzv. “mood board”. Pro každý styl, kterým bychom se mohli vydat, se vytvoří pestrá koláž prvků a stylů. Nad tímto výběrem vedeme diskuzi se zákazníkem. Koláž, která je nejblíže jeho stylu, určí směr, kterým se můžeme vydat v grafickém návrhu.
Grafický návrh
Na řadu přichází rozhodování ohledně typografie, barev, tvarů a symbolů. Návrh vám představíme, popíšeme důvody k jednotlivým rozhodnutím a ukážeme náhled několika aplikací.
Diskuze a úpravy
Zapracujeme případné připomínky vzešlé z diskuze.
Zpracování manuálu
Finalizujeme manuál vizuálního stylu. Logotyp odevzdáme v barevných variantách a nejpoužívanějších typech souborů spolu s vyhotoveným grafickým manuálem. Proplacením faktury se stává zákazník výhradním majitelem autorských práv k autorskému dílu.
Uvedení vizuálu do praxe
Vše je připraveno pro finalizaci výstupů do tisku a nasazení vizuálu na web a sociální sítě.
MgA. Lenka Bartoschek
grafický designer
Navrhnu pro vás vizuální identitu, originální webovou i tištěnou grafiku.
Mgr. Matyáš Hájek
zakladatel firmy, jednatel, art director, webdesigner
Mým úkolem je nápad. Pracuji na kreativní části vašich projektů – ať už jde o grafiku, informační strukturu webů nebo koncepci kampaní.